Voluntariat

Si estas interessat/ada en formar part del nostre equip de voluntaris pots posar-te en contacte amb nosaltres enviant un correu electrònic a: info@fundacionnazareth.org. Indica-hi el teu nom i cognoms, edat, dades de contacte i quina és la teva idea de col·laboració.

Ens posarem en contacte amb tu i t'informarem amb més detall de les necessitats que tenim i del procés que cal seguir.

Empreses

La nostra entitat col·labora amb l'Administració i amb la iniciativa privada impulsant projectes d'atenció a la infància i l'adolescència, amb programes innovadors i de qualitat, des d'una perspectiva no lucrativa.

¿Com podeu col·laborar la teva empresa i tu?

• Donant recolzament econòmic

• Movilitzant els companys de feina per a fer una trobada d'empresa, un sopar, un festa o simplement destinar el preu del cafè d'un matí pels projectes de la Fundació Nazareth

• Mitjançant voluntariat corporatiu: la Fundació Nazareth ofereix als treballadors d'empreses la possibilitat de realitzar un voluntariat puntual i específic a l'entitat

• Mitjançant mecenatge: si la teva empresa te sensibilitat o un compromís social, o si vols que en tingui afavorint i enriquint la cohesió interna i externa mitjançant la col·laboració, trobarem la manera d'interactuar i d'expressar-nos de forma original

Si vols més informació contacta amb nosaltres.

Donatius particulars

Pots col·laborar econòmicament amb una aportació finalista per a qualsevol necessitat del centre. Contacta amb nosaltres mitjançant el correu electrònic i t'explicarem amb què pots col·laborar i com fer-ho.

Programa de Famílies Col·laboradores

La Fundació Nazareth, juntament amb l'Institut Català de l'Acolliment i l'Adopció, col·labora amb el Servei d'Acolliments Familiars de la Creu Roja. Aquest servei va dirigit a infants - a partir de 9 anys - i adolescents que viuen en Centres Residencials d'Acció Educativa que necessiten complementar el seu procés educatiu amb un acolliment familiar. Se li dóna a l'infant o adolescent l'oportunitat de viure en família quan no poden viure amb la seva pròpia ni tampoc accedir a l'acolliment familiar. Les famílies col·laboradores participen en l'acompanyament educatiu, que és responsabilitat del CRAE, i mantenen una relació de continuïtat amb l'infant o adolescent.

Per a més informació, podeu dirigir-vos al web www.acollimentfamiliar.org.