Missió

Des del CRAE, amb el suport de la Fundación Nazareth, es planifica la sortida de les nenes i noies en el moment adient per a cada cas en particular, realitzant un seguiment que permeti assegurar l'èxit de l'acompanyament.

Objectiu

En el cas de noies que assoleixen la majoria d'edat, l'objectiu és afavorir que el canvi suposi una continuació en el seu procés cap a la plena autonomía i la seva formació, comptant amb l'aval de la Fundació per als reptes de futur que se li presentin.

En el cas que siguin infants que retornin a la seva família, o a una família d'acolliment, l'objectiu és afavorir la plena reintegració.

A qui va dirigit

A totes les joves que surten del CRAE, en complir els 18 anys o abans si s'incorporen a la seva família o a una altra.