Nazareth Sant Jordi 2024 panfleto.jpg
Fundacion Nazareth Torrent Viu.jpg

Concurs Sant Jordi 2024

Nenes i noies ¡!!!  Per aquelles que teniu les ments inquietes, paraules que no podeu contenir, sentiments que heu de deixar volarrrr….

ÉS LA VOSTRA OPORTUNITAT PER PARTICIPAR ¡!!!!!

• HI HA DUES CATEGORIES PER EDATS:  DE 7 A 12 I DE 13 A 18 ANYS

• PODEU PRESENTAR QUALSEVOL CREACIÓ LITERÀRIA EN FORMA DE POEMA, RELAT, POESIA, CONTE, DIBUIX, CÒMIC,.

• EL JURAT VALORARÀ MOLT ESPECIALMENT AQUELLES CREACIONS QUE TRACTIN TEMES COM L’ AMOR, ELS VALORS, L’ AMISTAT…

HI HAURÀ PREMI PER LES MILLORS CREACIONS I UN PREMI

ESPECIAL PER LA GUANYADORA!!!!!!

Cliqueu per a veure les propostes

Fundación Nazareth, pionera a les Cooperatives d'Habitatge

​El passat 31 de Gener la Fundació Nazareth va assolir una nova fita en entrar a formar part de la Cooperativa d'habitatge Torrent Viu. Participa com a sòcia en la construcció d'un edifici plurifamiliar on tindrà un habitatge en cessió d'ús al barri de Sarrià. Actualment, el projecte compta amb llicència d'obres i la construcció s'iniciarà abans de l'estiu. S'espera que els primers residents ocupin els habitatges l'any 2024.

'No serà un edifici qualsevol, sinó una comunitat per viure d’una manera diferent'.

Aquest habitatge s'inclou en la xarxa de les Llars que la Fundació te a l'àrea de Barcelona per a allotjar joves ex-tutelats.

Podeu accedir al web de Torrent Viu AQUÍ.

Celebració del Centenari

Aquest any 2020 se celebra el centenari de la inauguració de l'Obra Nazareth per les germanes Godó Eguía. Us convidem a repassar la nostra història en imatges.

Fundacion Nazareth Osama.jpg

La reforma de la Llei d'Estrangeria, a La Vanguardia

​El dia 9 de Gener es va publicar al diari La Vanguardia la noticia de la modificació de la Llei d'Estrangeria. S'il·lustrava amb el relat de l'experiència de l'Oussama, que exemplifica els objectius del programa de Les Llars de la Fundació Nazareth.

Podeu trobar l'enllaç a la notícia AQUÍ.

Fundación Nazareth amb el projecte Singulars d’enfortiment del cohabitatge social i inclusiu

​El model de cohabitatge ja fa anys que s’estén a casa nostra, generant cada cop més interès i consolidant-se com a una alternativa real en l’accés a l’habitatge. En l’actualitat, un dels reptes que més s’està treballant des del sector és l’impuls del cohabitatge com a eina per cobrir les necessitats habitacionals i de convivència de les persones amb situació de vulnerabilitat.

Podeu continuar llegint AQUÍ.

L'equip femení del Futbol Club Barcelona visita el CRAE

​Avui hem rebut una representació del primer equip femení del Barça @fcbfemeni, acompanyades del President del Club, dins la seva visita a 5 centres de menors tutelades en situació de vulnerabilitat.

Després de les presentacions, les noies han pogut xerrar amb les jugadores, compartint les seves vivències i neguits en el terreny esportiu.

Entitats com la Fundació del Futbol Club Barcelona col·laboren en la integració de les nenes, adolescents i joves dins de la societat, donant empenta i il·lusió a les noies que viuen en el nostre centre.

FUNDACION NAZARETH COHABITATGE.jpg
FUNDACION NAZARETH bcn.jpg

8 de Març , dia de la Dona

La Fundación Nazareth s'adhereix a la celebració reivindicativa del dia de la dona amb aquests VIDEOS fets per les educadoras i per la cuinera.

Nou pis assistit a Barcelona

Estem preparant la inauguració d'un nou pis assistit per a joves. Està situat a Barcelona, a Ciutat Vella, i ens permetrà ampliar la tasca d'acolliment del Projecte d'Emancipació.

FUNDACION NAZARETH GATS.jpg

Fundació Nazareth col·labora amb Barcelona Gat i Gos

​La Fundació Nazareth ha ampliat la seva colònia de gats en col·laboració amb l'entitat Barcelona Gat i Gos. Els 8 nous gats venen d'una colònia situada a un polígon industrial on no es podien quedar.

Després d'un curt periode d'adaptació, estan integrats a la seva nova vida i ens ajudaran a mantenir controlats els jardins.

Les noies del CRAE els hi han posat nom.

Amb el suport de:

Formem part de: